مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-29سياسي

راه اندازی 14 کانون فرهنگی هنری ویژه زنان در استان سمنان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از راه اندازی و تاسیس 14 کانون تخصصی ویژه زنان در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از راه اندازی و تاسیس 14 کانون تخصصی ویژه زنان در این استان خبر داد.

جت الاسلام سیدعلی موسوی امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) اظهار کرد: تأسیس کانون های ویژه خواهران در مساجد گامی مهم برای شعار بازگشت به مسجد است.

بازگشت به مسجد با ایجاد کانون های ویژه خواهران در مساجد محقق می شود.

وی با بیان اینکه حوزه خانواده و بانوان نیاز به تقویت دارد، گفت: با تأسیس کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران این نیازها تا حدودی می تواند مرتفع شود.

موسوی با تأکید بر اینکه مساجد ظرفیت عظیمی در توسعه فعالیت های فرهنگی و توجه به بانوان در جامعه دارند، گفت: باید از این ظرفیت برای تقویت ابعاد مختلف استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مسجد محل تربیت است، ادامه داد: در جامعه اسلامی محور، تربیت است و تربیت اسلامی در فضای روحانی مسجد محقق می شود.

وی افزود: امروز نهاد خانواده نیاز به تقویت دارد و بهترین و مهمترین مکان برای تقویت نهاد خانواده ارتباط با مسجد است که در این زمینه، دوره آموزشی سه ساعته مدیران کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 14 کانون فرهنگی هنری ویژه زنان در استان سمنان

راه اندازی 14 کانون فرهنگی هنری ویژه زنان در استان سمنان