مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-29بين الملل

پادشاه اردن: حملات اسراییل علیه غزه ناقض ارزش های انسانی است


پادشاه اردن ضمن هشدار نسبت به اشغال مجدد نوار غزه اعلام کرد، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه باختری با ارزش های انسانی و حق حیات منافات دارد.

- پادشاه اردن ضمن هشدار نسبت به اشغال مجدد نوار غزه اعلام کرد، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه باختری با ارزش های انسانی و حق حیات منافات دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دوم، پادشاه اردن تصریح کرد که محروم کردن اهالی غزه از آب، غذا، دارو و برق جنایت جنگی محسوب می شود که امکان ندارد در مقابل آن سکوت کرد و تداوم آن به معنای افزایش وخامت اوضاع انسانی در آنجا است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، پادشاه اردن همچنین اعلام کرد، حملات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه باختری با ارزش های انسانی و حق حیات منافات دارد.

پادشاه اردن تصریح کرد: جنگ غزه که جان هزاران انسان بی گناه را گرفت، باید متوقف شود، ارزش های همه ادیان الهی و ارزش های مشترک انسانی ما قاطعانه کشتار غیرنظامیان و ترساندن آنها را رد می کند.

عبدالله دوم تاکید کرد، تداوم کشتار و ویرانی از سوی رژیم صهیونیستی و تلاش ها برای کوچاندن اجباری فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری، چالشی برای قوانین بشردوستانه و قوانین بین المللی به شمار می آید و باعث شعله ور شدن خشونت و ویرانی در منطقه و جهان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: حملات اسراییل علیه غزه ناقض ارزش های انسانی است

پادشاه اردن: حملات اسراییل علیه غزه ناقض ارزش های انسانی است