مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-03اقتصادي

استاندار کرمان: آبرسانی به روستاها موجب توسعه استان ها می شود


با آبرسانی به روستاها به توسعه استان ها کمک می شود و خدمات رسانی بهتری صورت می گیرد و بسیج و سپاه کمک بزرگی را به دولت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز یکشنبه 12 آذرماه جاری در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار داشت: کمیت و کیفیت آب در روستاها با اجرای پروژه های آبرسانی افزایش پیدا کرده است و 800 روستا در استان کرمان در فاز نخست آبرسانی می شود.

وی بیان داشت: دستگاه های اداری با اعتبارات خود و بسیج سازندگی سپاه هم با ظرفیت جهادی و انگیزه های مقدسی که دارد پای کار آبرسانی به روستاها می آیند.

استاندار کرمان اضافه کرد: اگر روال عادی با حضور شرکت ها در پروژه های آبرسانی باشد حدود 50 درصد هزینه ها افزایش می یابد، اما حضور جهادی در این پروژه ها موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

فداکار با بیان اینکه شبکه داخلی آب روستای کبوترخان باید بازسازی و اصلاح شود، ابراز کرد: یک هزار و 500 خانوار در کبوترخان ساکن هستند و آب از ضروریات برای مردم این منطقه بود.

وی از پروژه آبرسانی به عنوان تجربه ای موفق نام برد و ادامه داد: کار بزرگتری برای آبرسانی به بیش از یک هزار و 500 روستای بالای 20 خانوار دارای تنش آب و یا فاقد آب پایدار با همکاری دولت و سازمان بسیج سازندگی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: آبرسانی به روستاها موجب توسعه استان ها می شود

استاندار کرمان: آبرسانی به روستاها موجب توسعه استان ها می شود