مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-21فرهنگي

«شهرک» برنده دو جایزه از مراکش شد


دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در هفدهمین جشنواره زاگورای مراکش به فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی اختصاص یافت.

- دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در هفدهمین جشنواره زاگورای مراکش به فیلم سینمایی شهرک به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی شهرک به تهیه کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی شب گذشته توانست در سومین حضور جهانی خود در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی زاگورای مراکش دو جایزه اصلی بهترین فیلمنامه برای علی حضرتی و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای ساعد سهیلی را از آن خود کند.

این جشنواره که هر ساله در شهر زاگورا در کشور مراکش برگزار می شود، در این دوره هم از 24 تا 29 آذر (15 تا 20 دسامبر) برگزار شد و در این رویداد جهانی، آثاری از کشورهای مهم دنیا با هم به رقابت پرداختند.

فیلم سینمایی شهرک پیش از این در جشنواره بین المللی تریپولی لبنان و ویتره فرانسه حضور پیدا کرده و توانسته بود دو جایزه اصلی این جشنواره ها را نیز از آن خود کند.

پخش بین الملل فیلم سینمایی شهرک به عهده کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهرک» برنده دو جایزه از مراکش شد

«شهرک» برنده دو جایزه از مراکش شد