مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-16سياسي

برگزاری دومین کنگره شهدا در خراسان شمالی سبب ترویج روحیه ایثار در جامعه می شود


استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضرورت بستر سازی لازم برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، گفت: برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضرورت بستر سازی لازم برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، گفت: برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش شهدا است، تا از این طریق روحیه ایثار و سلحشوری و امید در جامعه را بیش از پیش تقویت کنیم.

محمدرضاحسین نژاد در ستاد دومین کنگره سه هزار شهید استان که 25 آذر ماه برگزار شد، با بیان اینکه همواره باید یاد و راه شهیدان والامقام پاس داشته شود و پیام شهدا منتقل شود، افزود: این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.

وی برپایی کنگره های شهدا را حرکتی ارزشمند و امیدآفرین دانست و توصیه کرد: ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه و تبیین آن بین مردم و به ویژه نسل جوان صورت بگیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: چنانکه شاهد جلوه های روحیه ایثار و شهادت طلبی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، اکنون نیز زنده نگه داشتن و تقویت این روحیه سبب ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنگره شهدا در خراسان شمالی سبب ترویج روحیه ایثار در جامعه می شود

برگزاری دومین کنگره شهدا در خراسان شمالی سبب ترویج روحیه ایثار در جامعه می شود