مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-30سياسي

بسیج در فضای مجازی درخشان ظاهر شده است


جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) ادامه داد: تشکیل بسیج توفیقاتی را به ارمغان آورد طوری که بسیجیان نسبت به همه نیروهای مسلح دیگر بیشترین جانفشانی را داشتند و در بین اقشار هم بیشتر جوانان بودند که از جان خود گذشتند و شهید شدند.

- جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) ادامه داد: تشکیل بسیج توفیقاتی را به ارمغان آورد طوری که بسیجیان نسبت به همه نیروهای مسلح دیگر بیشترین جانفشانی را داشتند و در بین اقشار هم بیشتر جوانان بودند که از جان خود گذشتند و شهید شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، با حضور 74 تیم تخصصی در رشته های پویانمایی، بازی های ویژه تلفن همراه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه در تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ،با حضور سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، بهزاد مهرکش مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تهران بزرگ و همچنین 74 تیم تخصصی در رشته های پویانمایی، بازی های ویژه تلفن همراه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه در تالارهای دوکوهه شرق برگزار شد.

این رویداد بزرگ به همت سازمان فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از هشتم تا دهم آذر به مدت سه روز در تهران برگزار می شود و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در فضای مجازی درخشان ظاهر شده است

بسیج در فضای مجازی درخشان ظاهر شده است