مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-13بين الملل

حساس ترین مرحله از نبرد غزه؛ 3 آوردگاه در جبالیا،شجاعیه وخان یونس


کابینه اسراییل از جنبه های سیاسی، بین المللی، اقتصادی و پرستیژی در مرحله کنونی جنگ تحت فشار قرار گرفته است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یادداشت میهمان: جنگ غزه در روزهای اخیر به مرحله ای حیاتی و تعیین کننده رسیده است و نیروهای مقاومت فلسطین اکنون در زمین خودشان در حال تحمیل تلفات بر ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

صهیونیست ها بعد از آغاز حمله زمینی و ورود به شمال غزه با گرفتن عکس با ساختمان های تخلیه شده مجلس و ویرانه های غزه درحال عملیات روانی و تبلیغاتی برای اهداف سیاسی بودند، در حالی که نیروهای مقاومت استراتژی نبرد محله ها براساس دفاع موزاییکی محله به محله برای تحمیل خسارت را آغاز کردند.

در همین چهارچوب بعد از ورود نیروهای زرهی رژیم به درون محله ها (برای تثبیت و پاکسازی) بعد از پایان آتش بس یک هفته ای، آمار تلفات صهیونیست ها نیز به طور چشمگیری افزایش یافته که عمده این تلفات در دو محله الشجاعیه و جبالیا در شمال شرق و شمال غزه بوده است.

این درحالی است که صهیونیست ها 48 ساعت بعد از آغاز عملیات زمینی شان در ماه گذشته مدعی شدند که شمال غزه را اشغال کرده اند اما اکنون این منطقه باتلاق آن ها شده است.

    رسانه ها مدعی هستند که اتاق عملیاتی با حضور آمریکا، انگلیس و فرانسه برای کمک به رژیم صهیونیستی در این نبرد تشکیل شده تا تجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساس ترین مرحله از نبرد غزه؛ 3 آوردگاه در جبالیا،شجاعیه وخان یونس

حساس ترین مرحله از نبرد غزه؛ 3 آوردگاه در جبالیا،شجاعیه وخان یونس