مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-27اقتصادي

تلاش برای تأمین زیرساخت های شهرک های صنعتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل


در نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با فرماندار شهرستان خلخال، بر تأمین زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی و رفع موانع واحدهای تولیدی تأکید شد.

- ایسنا/اردبیل در نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با فرماندار شهرستان خلخال، بر تأمین زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی و رفع موانع واحدهای تولیدی تأکید شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، در این نشست مشترک که در محل فرمانداری خلخال برگزار شد، مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و بر روند رونق بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال و کمک به رفع موانع تولید و تأمین زیرساخت های شهرک‎ها و نواحی صنعتی این شهرستان تأکید شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در این نشست مشترک گفت: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم و جدی این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می کنیم با حمایت مدیران و مسئولان، به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

هاشم علایی ادامه داد: در شهرک صنعتی خلخال، 77 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین 41 واحد تولیدی با اشتغال زایی 400 نفر موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تأمین زیرساخت های شهرک های صنعتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل

تلاش برای تأمین زیرساخت های شهرک های صنعتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل