مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-19بين الملل

شروع تحقیقات رسمی اتحادیه اروپا درباره پخش اطلاعات جعلی در ایکس


اتحادیه اروپا که با ارائه قانون خدمات دیجیتال پلتفرم های بزرگ را کنترل می کند اکنون از شروع تحقیقات رسمی در مورد شبکه اجتماعی ایکس خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا در حال تحقیق در مورد شبکه اجتماعی ایکس برای نقض تعهداتش است.

قانون خدمات دیجیتال اروپا در نوامبر(آبان-آذر) سال گذشته به اجرا درآمد و پلتفرم های آنلاین و موتورهای جستجوی بسیار بزرگ را موظف می کرد برای مقابله با محتوای غیرقانونی و خطرات مرتبط با امنیت عمومی اقدامات بیشتری انجام دهند.

کمیسیون مربوطه در اتحادیه اروپا اعلام کرد این تحقیقات بر روی مقابله با انتشار محتوای غیرقانونی در این اتحادیه و اثربخشی اقدامات انجام شده برای مبارزه با دستکاری اطلاعات، از جمله ویژگی Community Notes متمرکز خواهد بود.

ایکس در اوایل سال جاری ویژگی Community Notes خود را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد روی پست ها نظر دهند تا محتوای نادرست یا گمراه کننده را پرچم گذاری کنند.

این تحقیقات همچنین جنبه های مختلف کسب و کار شرکت از جمله دسترسی به داده هایی که ایکس در اختیار محققان قرار می دهد، را بررسی خواهد کرد.

یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت: گامی که ما امروز برمی داریم ایکس را در مورد یک تخلف مجرم نمی داند، یا به این نتیجه نمی رسد که وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تحقیقات رسمی اتحادیه اروپا درباره پخش اطلاعات جعلی در ایکس

شروع تحقیقات رسمی اتحادیه اروپا درباره پخش اطلاعات جعلی در ایکس