مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-21سياسي

میز خدمت وزارت نیرو در گستان


میز خدمت وزارت نیرو با هدف پیگیری و پاسخگویی به درخواست های مردم در بخش آب و برق، همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به استان گلستان، آغاز به کار کرد.

- میز خدمت وزارت نیرو با هدف پیگیری و پاسخگویی به درخواست های مردم در بخش آب و برق، همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به استان گلستان، آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار است میزهای ارتباط مردمی در دولت سیزدهم فرآیند ارتباط و خدمات رسانی به مردم را اصلاح کند، در این راستا، میز خدمت وزارت نیرو در دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیأت دولت به استان گلستان پاسخگوی درخواست ها و مراجعات مردمی در حوزه ارائه خدمات آب و برق خواهد بود.

استقرار میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی، به گفته معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو به عنوان یکی از ابتکارات خوب دولت سیزدهم محسوب می شود.

مریم کارگر نجفی همزمان با سفر رییس جمهور و وزیر نیرو به استان گلستان، وظایف و ماموریت های وزارت نیرو به عنوان یک مجموعه خدمت رسان به وسعت کل کشور و در عرصه های مختلف آب، برق و آب و فاضلاب را یادآور شد و گفت: بر همین اساس با توجه به ارتباط زیاد این مجموعه با مردم، ضرورت برپایی میزهای ارتباط مردمی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت وزارت نیرو در گستان

میز خدمت وزارت نیرو در گستان