مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-28اجتماعي

ریزگرد های صحرای امارات به کرمان می رسند / آخر هفته با طعم گرد و خاک!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن عراقی زاده مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی، - ریزگرد های صحرای امارات به کرمان می رسند / آخر هفته با طعم گرد و خاک! مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان گفت: با تداوم وزش باد های نسبتاً شدید در شرق و مناطق غربی و با انتقال ریزگرد از صحرای امارات، خیزش گرد و خاک در کرمان پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن عراقی زاده مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی، گفت: از امروز تا انتهای هفته، افزایش ابر، وزش باد و کاهش کیفیت هوا، مهمترین پدیده های جوی استان خواهند بود.

وی افزود: با تداوم وزش باد های نسبتاً شدید در شرق و مناطق غربی، و با انتقال ریزگرد از صحرای امارات، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش بینی می شود.

عراقی زاده گفت: از فردا تا انتهای هفته، در مناطق شمالی، شمال غربی و برخی مناطق شرقی، با انتقال غبار از کویر مرکزی کشور و با توجه به پایداری جو، شرایط برای افزایش غلظت غبار و آلاینده ها و متعاقباً کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: در همین مدت، برای مناطق نیمه جنوبی، افزایش ابر، بارش و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگرد های صحرای امارات به کرمان می رسند / آخر هفته با طعم گرد و خاک!

ریزگرد های صحرای امارات به کرمان می رسند / آخر هفته با طعم گرد و خاک!