مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-04بين الملل

شهردار کی یف: محبوبیت زلنسکی به دلیل اشتباهاتش رو به کاهش است


شهردار کی یف به عنوان یکی از منتقدان سرسخت رییس جمهور اوکراین عنوان کرده که محبوبیت زلنسکی در بین مردم این کشور به شدت رو به کاهش است و وی تاوان اشتباهات محاسباتی اش در جنگ با روسیه را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویتالی کلیچکو شهردار کی یف، عنوان کرده است که محبوبیت ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در حال کاهش است و او در نهایت تاوان اشتباهات خود را با از دست دادن قدرتش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلگراف ، آقای کلیچکو در انتقاد از عملکرد زلنسکی در جریان یک مصاحبه وی را فردی به شدت مستبد و خودکامه خوانده و در جریان کاهش حمایت های مردم از وی عنوان کرد: مردم می بینند که چه فردی موثر و مهم است و چه کسی موثر نیست.

انتظارات زیادی از سوی مردم وجود داشته و هنوز هم این انتظارات وجود دارد.

زلنسکی تاوان اشتباهاتی را می دهد که مرتکب شده است.

کلیچکو که در سال 2014 قهرمان سابق سنگین وزن جهان در رشته بوکس بوده و اکنون شهردار کی یف است، جز یکی از مخالفان سیاسی اصلی زلنسکی محسوب می شود.

با این حال اظهارات اخیرش در مورد وی بیشتر نشان دهنده نارضایتی های فزاینده از رییس جمهور این کشور در پی جنگ 21 ماهه با روسیه و انجام ضد حمله ناموفقی با حمایت ناتو است که خود زلنسکی نیز اخیرا به آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کی یف: محبوبیت زلنسکی به دلیل اشتباهاتش رو به کاهش است

شهردار کی یف: محبوبیت زلنسکی به دلیل اشتباهاتش رو به کاهش است