مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-14اجتماعي

محورهای روستایی کوهرنگ در حال برف روبی و بازگشایی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش راهداران هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی استان رخ نداده و راهداران در محورهای روستایی به خصوص در محور کوهرنگ در حال برف روبی و بازگشایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روح الله غلامی 23 آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش ها از روز گذشته در محورهای استان، اظهار کرد:  از ساعت 14:45 دقیقه روز گذشته شاهد بارش خفیف برف در محورهای ناغان-سرخون، کوهرنگ – بازفت شامل گردنه های چری و شاه منصوری بودیم و از ساعت 17 بارش برف در محورهای فارسان – چلگرد، شهرکرد – سودجان، بروجن – لردگان، لردگان- مال خلیفه، اردل- شهرکرد، شهرکرد- ناغان و گردنه چهارطاق شدت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش باران در تمامی محورهای استان مشاهده می شود، افزود: بارش برف هم اکنون در محورهای شلمزار- ناغان و گردنه سولقان به بره مرده وجود دارد و طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی بارش ها تا ظهر امروز به صورت پراکنده در محورهای استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف با 30 سانتی ‍متر ارتفاع در شهرستان کوهرنگ بر زمین نشست، بیان کرد: با تلاش راهداران هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی رخ نداده و راهداران در محورهای روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای روستایی کوهرنگ در حال برف روبی و بازگشایی

محورهای روستایی کوهرنگ در حال برف روبی و بازگشایی