مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:562023-12-07سياسي

بمباران مدرسه توسط رژیم صهیونسیتی نشان از ناکارآمدی نهادهای حقوق بشری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در همایش انس و الفت وابستگان سپاه تکاب، اظهار داشت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ایامی که انقلاب به آنها نیاز داشت، در صحنه بوده و به پیام امام راحل(ره) لبیک گفته و برای امنیت و آرامش مردم عزیزمان ایثار کردند.

وی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان شهدای زنده یاد کرد و گفت: این مجاهدت شما که برای هم میهنان و ملت عزیزمان مایه امنیت و آرامش شده است، ارزشمند است و باید آن را قدر بدانیم.

سردار رجبی در ادامه با تاکید بر اینکه رزمندگان تکاب در تمام صحنه ها سربلند بودند، اظهار کرد: رزمندگان تکاب در سه جبهه مبارزه کرده و سربلند از این جبهه ها بیرون آمدند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به تقابل حق و باطل در عصر کنونی، تصریح کرد: امروز جبهه گسترده حق و باطل در جریان بوده و مسلمانان در مقابل جبهه باطل ایستادگی کرده و با ظلم مبارزه می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بوده و همواره در این راستا قدم برداشته است، ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی بود ولی در رویایی حق و باطل در فلسطین فتنه آنها برای جهانیان رو شد و جهانیان این ترفند آنها را فهمیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران مدرسه توسط رژیم صهیونسیتی نشان از ناکارآمدی نهادهای حقوق بشری است

بمباران مدرسه توسط رژیم صهیونسیتی نشان از ناکارآمدی نهادهای حقوق بشری است