مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-12ورزشي

حضور تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران در کاپ 28 سازمان ملل متحد


امیر عباس محمدی کوشکی،  در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد یکی از مهم ترین و بزرگ ترین گردهمایی دولت ها و سازمان های بین المللی در خصوص تغییرات آب و هوایی، - سرپرست تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران گفت: تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران با دعوت سازمان های بین المللی در کاپ 28 حاضر شد تا از توانمدی های جوانان و متخصصان ایرانی که محصولات آن ها دارای فناوری های نوین است را ارائه کند.

امیر عباس محمدی کوشکی،  در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد یکی از مهم ترین و بزرگ ترین گردهمایی دولت ها و سازمان های بین المللی در خصوص تغییرات آب و هوایی، مسائل زیست محیطی، سلامت و دیگر موضوعات است.

وی افزود: کنفرانس تغییرات آب و هوایی 2023 به میزبانی دولت امارات با عنوان کاپ 28 از 30 نوامبر تا 12 دسامبر در حال برگزاری است که هم زمان با این کنفرانس صد ها رویداد سطح بالا توسط آژانس های تخصصی سازمان ملل متحد و دولت ها و سازمام های بین المللی جهت پیشبرد در اهداف کنفرانس برگزار می شود.

سرپرست تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران تصریح کرد: این کنفرانس از زمان اولین توافقنامه آب و هوای سازمان ملل در سال 1992 هر ساله برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران در کاپ 28 سازمان ملل متحد

حضور تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران در کاپ 28 سازمان ملل متحد