مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-26سياسي

شهدای نیروی دریایی حافظان مرزهای آبی کشور هستند


فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: پیکر خفته شهدای ارزشمند در قعر آب های نیلگون خلیج فارس از هفتم آذر سال 59 تا کنون و در آینده از این مرزهای آبی حفاظت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح امروز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز تأسیس نیروی دریایی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و هر فردی در هر جایگاه و مکان مسؤولیتی می تواند بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه بسیجیان دلسوخته نظام هستند و در هر مسؤولیت تلاش می کنند تا به بهترین نحو برای این کشور و نظام خدمتت کنند، افزود: پیکر خفته شهدای ارزشمند در قعر آب های نیلگون خلیج فارس از هفتم آذر سال 59 تا کنون و در آینده از این مرزهای آبی حفاظت می کنند.

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به شهدای ارتش راهبردی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران درود فرستاد و بیان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای دفاع مقدس حماسه بزرگی آفریدند که باعث غرور رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل و مردم شریف کشور شدند.

وی افزود: در زمانی که نظام جمهوری اسلامی هنوز یک نهاد نوپا بود و استکبار شرق و غرب دست به دست هم داده بودند تا بر علیه نظام اقدام کنند؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای نیروی دریایی حافظان مرزهای آبی کشور هستند

شهدای نیروی دریایی حافظان مرزهای آبی کشور هستند