مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:312023-12-01سياسي

امام جمعه بجنورد: قانون اساسی جمهوری اسلامی بر مبنای جهان بینی توحیدی نوشته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان بجنورد که در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم که در بجنورد فرصت مناسبی را برای مردم خراسان شمالی ایجاد کرد تا از فیوضات معنوی این مسابقات استفاده کنند.

وی گفت: در این مسابقات شرکت کنندگانی از سراسر کشور حضور پیدا کرده اند که رقابت بسیار خوب و معنوی را ایجاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: معتقد هستیم مترقی ترین و هوشمندانه ترین قانون اساسی که در دنیا نوشته شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: برخی نویسندگان قانون اساسی با نگاه مادی، کمونیستی، سوسیالیستی، لیبرال و مشابه این ها به سراغ نوشتن قانون اساسی می روند.

امام جمعه گفت: در این گونه قوانین اساسی دین هیچ جایگاهی ندارد و طبق نظر آنها دین نباید در حکومت و قانون اساسی دخالت داشته باشد.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: اما قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عطف توجه به جهان بینی توحیدی نوشته شده است.

حجت الاسلام نوری ابراز داشت: معیار و ملاک در این قانون اساسی ابتدا توحید و یگانه پرستی بوده است سپس منافع ملت که باز هم در همین راستا قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بجنورد: قانون اساسی جمهوری اسلامی بر مبنای جهان بینی توحیدی نوشته شده است

امام جمعه بجنورد: قانون اساسی جمهوری اسلامی بر مبنای جهان بینی توحیدی نوشته شده است