مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-04سياسي

الزام صدور سند تک برگی زمین های کشاورزی و املاک


اعطای سند تک برگی اختلافات ناشی از نداشتن اسناد رسمی برای زمین های کشاورزی و سایر املاک را کاهش می دهد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: اعطای سند تک برگی اختلافات ناشی از نداشتن اسناد رسمی برای زمین های کشاورزی و سایر املاک را کاهش می دهد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان به همراه معاونین قضایی امروز دوشنبه، 13 آذرماه در بازدید از دادگستری شهرستان رودسر در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با اشاره به اینکه در این نشست موضوع افزایش سرقت خصوصا سرقت از منازل بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در این خصوص آمارهای لازم ارائه و راهکارها و تصمیمات مناسب اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه پیرامون انتخابات آینده و راه های پیشگیری از جرائم انتخاباتی نظرات مسئولان شهرستان ارائه شد، افزود: امید که شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در این منطقه باشیم.

رییس شورای قضایی گیلان، موضوع پسماند در این شهرستان را حائز اهمیت خواند و گفت: مسئولان، فرماندار، اعضای شورای تامین و رییس دادگستری شهرستان پیگیری این معضل و دغدغه زیست محیطی را در دستور کار دارند تا به زودی این مشکل مرتفع شود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: مدیران متولی باید با استفاده از راهکارهای قانونی مانند تبصره 2 ماده 10 از تغییر کاربری اراضی زراعی جلوگیری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام صدور سند تک برگی زمین های کشاورزی و املاک

الزام صدور سند تک برگی زمین های کشاورزی و املاک