مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-06اقتصادي

افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شیراز تا پایان امسال


معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست فارس از پایان اجرای طرح ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست فارس از پایان اجرای طرح ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز تا پایان سال جاری خبر داد.

قاسم نهاوندی امروز، 15 آذرماه در بازدید از عملیات اجرایی طرح های ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح، ظرفیت تصفیه فاضلاب های تولید شده در واحدهای صنعتی فراهم می شود.

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست فارس با قدردانی از تلاش های انجام شده در 18ماه گذشته در خصوص اجرای این طرح اظهار امیدواری کرد: مرحله نخست طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: بخش نخست این طرح تا اسفند ماه امسال و بخش تکمیلی نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.

علی زارعی با بیان اینکه پروژه ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز از طرح های مهم و اولویت دار زیست محیطی شهرک صنعتی است، بر انجام پروژه ها بر اساس برنامه زمان بندی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شیراز تا پایان امسال

افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شیراز تا پایان امسال