مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-02اجتماعي

افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی یزد


هواشناسی استان یزد با توجه به جو نسبتاً آرام و پایدار استان طی روزهای ابتدایی هفته جاری، برای مناطق صنعتی و پرتردد شهری استان افزایش غلظت آلاینده‎ها را پیش بینی کرد.

- ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد با توجه به جو نسبتاً آرام و پایدار استان طی روزهای ابتدایی هفته جاری، برای مناطق صنعتی و پرتردد شهری استان افزایش غلظت آلاینده‎ها را پیش بینی کرد.

هواشناسی یزد پیش بینی کرد اکثر روزهای هفته جاری آسمان استان با جوی به نسبت آرام و پایدار مواجه بوده و به دنبال آن در مناطق صنعتی و پرتردد شهری، غبار صبحگاهی و انباشت آلاینده‎های جوی را شاهد باشیم.

کارشناسان هواشناسی برای امروز شنبه نیز کاهش نسبی دما، افزایش سرعت باد موقتی را محتمل دانسته و پیش بینی کردند که نوسانات دمایی از فردا یکشنبه تا سه شنبه در استان ناچیز خواهد بود.

هواشناسی طی روزهای ابتدایی این هفته شاخص آلودگی هوا در شهرهای یزد، میبد و اردکان و اشکذر را در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرده است.

یادآور می شود؛ کمینه دمای استان طی شبانه روز گذشته منهای 3 درجه و مروبط به سبزدشت بوده، در حالی که بافق به عنوان گرمترین نقطه استان در این بازه زمانی دمای 28 درجه ای داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی یزد

افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی یزد