مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-29سياسي

همکاری های مطلوب مرزی میان جمهوری اسلامی ایران و عمان


فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همکاری های مرزی میان جمهوری اسلامی ایران و عمان را مطلوب دانست و بر تعامل بیش از پیش بین مرزبانان دو کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 8 آذر 1402، طی دیداری دیپلماتیک، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سرتیپ ستاد حامد بن عبدالله بن احمد البلوشی معاون عملیات و برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح عمان با یک دیگر در ستاد مرزبانی فراجا گفت و گو کردند.

سردار گودرزی با اشاره به مرزهای مشترک آبی با کشورعمان، گفت: خوشبختانه در سال های گذشته و اخیر شاهد تعاملات مطلوب مرزی میان دو کشور بودیم و هستیم.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران 8 هزار و 755 کیلومتر مرز مشترک با 15 کشور همسایه دارد که بعد از چین و روسیه، سومین کشور به لحاظ بالا بودن ظرفیت همسایگی با کشورهای منطقه است که همین امر برای ما مشکلاتی را به وجود آورده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر دو کشور برای کاهش جرائم سازمان یافته تلاش می کنند، تأکید کرد: کم مشکل ترین مرز دریایی را با کشور عمان داریم که این مهم در نتیجه تعاملات مرزی حاصل شده است؛ در این مرزهای مشترک به ندرت شاهد جرایم مرزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های مطلوب مرزی میان جمهوری اسلامی ایران و عمان

همکاری های مطلوب مرزی میان جمهوری اسلامی ایران و عمان