مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-29ورزشي

مدیرعامل باشگاه مهرسان: توجه به ورزش بانوان وظیفه است


رفیعیان مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: امروز تنها حامی خصوصی ورزش بانوان در باشگاه داری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین رفیعیان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه مهرسان، گفت: باشگاه ما هفته بسیار خوب و جذابی را پشت سر گذاشت و بسکتبال و والیبال ما در این هفته از رقابت های لیگ برتر برنده بازی های خود بودند.

  وی ادامه داد: این موفقیت برای باشگاه ما بسیار مهم بود و امیدوارم تیم بسکتبال ما هفته آینده بتواند گروه بهمن را هم شکست دهد و با موفقیت نیم فصل را به پایان برساند.

  مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: تیم مهرسان حدود 6 سال است که در ورزش بانوان باشگاه داری می کند و در رشته های مختلف ورزشی حضور داشته است.

ما امروز تنها حامی خصوصی بانوان در باشگاه داری هستیم.

  وی تصریح کرد: حضور در تیم لیگ برتر از یک سو و از سوی دیگر ایجاد تیم های پایه در تمامی رده های سنی از سوی دیگر برای ما اهمیت بسیار زیادی داشته و سعی کردیم در این راه درست عمل کنیم.

رفیعیان خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی به رشد ورزش کشور کمک زیادی خواهد کرد و ما هم سعی کردیم در حد توان خود به رشد ورزش بانوان کشور کمک کنیم که فکر می کنم در این راه موفق بودیم.

  وی  افزود: ما سعی کردیم در ورزش بانوان این موضوع را به سایر رقبا خود آموزش بدهیم که ورزش بانوان را باید حرفه ایی نگاه کرد و در غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه مهرسان: توجه به ورزش بانوان وظیفه است

مدیرعامل باشگاه مهرسان: توجه به ورزش بانوان وظیفه است