مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-12سياسي

تشریح جزییات تشییع پیکرهای 280 شهید دفاع مقدس


فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: پیکرهای این شهدا یکشنبه 26 آذر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به طور همزمان در استان های سراسر کشور و تهران تشییع خواهند شد.

- فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: پیکرهای این شهدا یکشنبه 26 آذر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به طور همزمان در استان های سراسر کشور و تهران تشییع خواهند شد.

سردار حسن حسن زاده صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر 280 شهید گمنام دفاع مقدس که در موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد بیان کرد: امسال برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن مردم بی پناه و مظلوم عزه مصادف شده است؛ بنابراین مراسم امسال از این جهت با مراسم هایی که در سال های گذشته برگزار می کردیم، تفاوت دارد؛ چون 60 روز است که رژیم صهیونیستی مردم غزه را به صورت مداوم بمباران می کند که بواسطه این جنایت ها بالغ بر 18 هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه تشییع شهدای گمنام می تواند اقدامی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی هم باشد، توضیح داد: پیکرهای این شهدا یکشنبه 26 آذر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به طور همزمان در استان های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات تشییع پیکرهای 280 شهید دفاع مقدس

تشریح جزییات تشییع پیکرهای 280 شهید دفاع مقدس