مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-14سياسي

چرا از جنایات صهیونیست ها حمایت می کنید؟


فرارسیدن سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روز جهانی حقوق بشر فرصت خوبی است تا از کشورهایی که شعار دفاع از حقوق بشر از زبان شان نمی افتد پرسید که چرا آن ها از جنایاتی که این روزها در غزه رخ می دهد و تمام ارزش های انسانی را زیر سوال می برد، - دبیر شورای نگهبان گفت: فرارسیدن سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روز جهانی حقوق بشر فرصت خوبی است تا از کشورهایی که شعار دفاع از حقوق بشر از زبان شان نمی افتد پرسید که چرا آن ها از جنایاتی که این روزها در غزه رخ می دهد و تمام ارزش های انسانی را زیر سوال می برد، حمایت می کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز -پنج شنبه 23 آذر 1402- شورای نگهبان فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی حق طلبی و دفاع از حقیقت هستند.

عمر با برکت ایشان سرشار از آموزه های گرانقدر برای جامعه بشری است.

وی به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) نیز اشاره و آن را سرشار معارف ارزشمند دینی دانست و بر ضرورت تبیین مفاهیم متعالی آن با زبان هنر تاکید کرد.

مدعیان حقوق بشر چرا از صهیونیست ها حمایت می کنند؟ دبیر شورای نگهبان درباره مناسبت سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روز جهانی حقوق بشر نیز گفت: این مناسبت فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از جنایات صهیونیست ها حمایت می کنید؟

چرا از جنایات صهیونیست ها حمایت می کنید؟