مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 04:002023-12-18اقتصادي

نقره داغ صنوف متخلف لرستان در طرح «مهار تورم»


مدیر نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان به اجرای طرح مهار تورم در سطح صنوف استان اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 950 مورد بازرسی منجر به تشکیل 704 پرونده و جریمه 5 میلیارد تومانی صنوف شد.

- جواد احمدپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: طرح نظارت بر کالاهای اساسی ویژه شب یلدا از 20 آذر شروع شده و تا اول دی ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون 208 مورد بازرسی از سطح صنوف استان انجام شده که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل 33 پرونده به مبلغ 75 میلیون تومان شده است.

مدیر نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان، گران فروشی را مهمترین تخلف صنوف استان برشمرد و افزود: در طرح نظارت یلدایی واحدهای عرضه تنقلات، میوه و شیرینی بیشترین بازرسی را دارند.

احمدپور همچنین به اجرای طرح مهار تورم در سطح صنوف استان اشاره و تصریح کرد: این طرح که از 5 آبان شروع و 20 آذر نیز پایان یافت، 3 هزار و 950 مورد بازرسی انجام شد.

وی بیان داشت: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل 704 پرونده و جریمه 5 میلیارد تومانی صنوف شد.

مدیر نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه طرح مهار تورم پس از شب یلدا و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: لرستان به جهت تعداد بازرسی و تشکیل پرونده مقام نخست را در سطح کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ صنوف متخلف لرستان در طرح «مهار تورم»

نقره داغ صنوف متخلف لرستان در طرح «مهار تورم»