مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-28سياسي

شاخ و برگ بسیج تا قلب اروپا رفته است


زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت بسیج یک نهال نوپا بود، الان یک درخت تنومندی شده به طوریکه شاخ و برگ این درخت تا قلب اروپا رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب امروز در دیدار هنرمندان بسیجی این شهرستان، اظهار کرد: بسیج مختص یک هفته نیست هر روز بسیج است، بسیج را باید به نسل جدید  القاء کرد و بسیج یک تفکر است مجموعه از خوبی ها که دور هم جمع شده است.

  وی تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت بسیج یک نهال نوپا بود الان یک درخت تنومندی شده که فرانسه و انگلیس و تمام اروپا بسیج شده که شاخ و برگ این درخت تا قلب اروپا رفته است.

 بهزاد یوسف وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب امروز در مراسم دیدار هنرمندان بسیجی با فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در ارتقای جایگاه زن نقش مهمی داشته به طوریکه سبب تحول جایگاه زن در جامعه شده، لذا حق زیادی بر بشریت و خالقیت کل هستی دارد.

ما باید در اسلام و انقلاب اهمیت زیادی به زن و مقام و جایگاه زن دهیم.

  وی تصریح کرد: در بحث هنر بزرگ ترین هنر و هنرمند خداوند متعال است که بالاترین هنر در خلقت هستند در گوشه گوشه زوایای زندگی اگر نگاه کنیم بالاترین هنرمند خداوند را می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخ و برگ بسیج تا قلب اروپا رفته است

شاخ و برگ بسیج تا قلب اروپا رفته است