مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-04اقتصادي

تکمیل طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد


مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد، گفت: برای انجام این پروژه بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمد کریمی با اشاره به طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد، گفت: هدف از اجرای این پروژه فراهم شدن زیرساخت ها جهت تامین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار همچنین جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به درخواست های متعدد مردمی جهت تکمیل شبکه آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد نقشه های طرح تهیه و عملیات اجرایی آن در مدت 2 ماه تکمیل شد، برای انجام این پروژه بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: علاوه بر تکمیل شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد شبکه آبرسانی در محله جدید خیابان کشاورزی چالشتر نیز اجرا شد که با تکمیل این پروژه، آب آشامیدنی 154 پلاک زمین ساختمانی که در طرح توسعه جدید به چالشتر الحاق شده تامین شد.

کریمی تصریح کرد: طول لوله های به کار رفته در طرح آبرسانی به ناحیه غرب شهرکرد 110 میلی متر و جنس آن ها پلی اتیلن است، همچنین در پروژه جمع آوری و دفع فاضلاب این ناحیه از لوله های کاروگیت به طول پنج کیلومتر استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد

تکمیل طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد