مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-14ورزشي

برداشت 7 میلیاردی از حساب های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در خصوص 3 پرونده مقام قضایی از حساب ما برداشت داشته است، رای های مربوط به این اعداد از سنوات قبل است، بزرگترین مبلغ در خصوص اراضی ورزشگاه نقش جهان می باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جوادی محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری با حضور نمایندگان تعدادی از رسانه های استان اصفهان اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب دیدار چند وقت اخیر قهرمانان با مقام معظم رهبری بود، جلسه بسیار خوب و اثربخشی بود.

وی افزود: در این دیدار وظایف مسؤولان در خصوص حوزه ورزش تشریح شد، حضرت آقا از زحمات خادمین ورزش، ورزشکاران و بانوان قهرمان تشکر کردند؛ همچنین اجرای ورزش زورخانه ای در این دیدار از نکات جالب بود که نمایندگان ورزش استان به این شکل نیز غرور آفرین ظاهر شدند.

محمدی تصریح کرد: ورزش قوی و ایران قوی شعار اصلی و بنیادین کشور بود که در این دیدار بر آن تاکید شد؛ بدون خستگی و با تمرکز کامل به سوی این شعار و هدف پیش خواهیم رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص تجلیل از قهرمانان گفت: اگر بخواهیم به صورت دقیق بررسی کنیم، باید از چند ماه گذشته و مراسمی که در آخرین روز های سال 1401 برگزار شد شروع کنیم، این مراسم باعث تجدید روحیه ای برای ورزشکاران شد، به خصوص که قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 7 میلیاردی از حساب های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

برداشت 7 میلیاردی از حساب های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان