مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:262023-12-02سياسي

دیدار سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هم اکنون با حضور استاندار و جمعی از مسوولانی خراسان جنوبی دیدار دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب این استان در حال برگزاری ست.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به شکایاتی که از رسانه ها در این دولت و دولت قبل شده است اظهارداشت: وضعتی مطبوعات در خراسان جنوبی به هیچ وجه خوب نیست به طوری که 90 درصد رسانه های مکتوب استان تعطیل شده اند.

وی با بیان ایم که عمده نیروهای متخصص از استان خارج می شوند افزود: همان طور که دولن سیزدهم قول داده است رسانه ها را در مناطق مرزی ویژه ببیند.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی تصریح کرد: حوزه اقتصادی این استان با مشکل مواجه است و برای حفظ سرمایه گذاری و ماندگاری جمعیت آن باید مالیات های دریافت شده از خراسان جنوبی کاهش یابد.

حیدری اضافه کرد: دولت برای پروژه های بزرگ پیوست اعتباری اطلاع رسانی در نظر بگیرد.

سفر یک روزه سخنگو و دبیر هیئت دولت به خراسان جنوبی ساعتی قبل با استقبال استاندار و جمعی از مدیران در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند آغاز شد.

  سخنگوی دولت در ابتدای ورود به خراسان جنوبی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در استانداری ادای احترام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی

دیدار سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی