مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-12ورزشي

ارومیه به قطب میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی تبدیل شده است


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ارومیه با میزبانی شایسته رویدادهای ورزشی به قطب میزبانی رویداد های بین المللی در کشور تبدیل شده و این یک آبرو برای کشور است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ارومیه با میزبانی شایسته رویدادهای ورزشی به قطب میزبانی رویداد های بین المللی در کشور تبدیل شده و این یک آبرو برای کشور است.

محسن رضوانی،21 آذرماه در حاشیه انتخابات رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه میزبانی ورزشی یک صنعت در بعد فرهنگی، تبلیغاتی تاثیرگزار است، تصریح کرد: مهم ترین بعد میزبانی نمایش توانمندی های کشور است و میزبانی های چند وقت اخیر استان، نگاه کشورهای دیگر جهان را به کشورمان تغییرداد.

رضوانی یاد آور شد: باید اعضای مجمع جدید مطالبه گر باشند و لذا انتظار داریم در هر 3 رشته از جمله واترپلو شاهد رشد و موفقیت آذربایجان غربی با همدلی و بهره گیری از همه ظرفیت ها باشیم.

رضوانی یاد آور شد: برای رسیدن به جایگاه شایسته در شنا نیازمند یک عزم ملی و همچنین یک استخر ویژه شنا در هر استان هستیم تا ضمن استعدادیابی به پرورش قهرمانان در بلندمدت در این رشته ورزشی دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه به قطب میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی تبدیل شده است

ارومیه به قطب میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی تبدیل شده است