مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-18فرهنگي

معاون کانون پرورش فکری: قصه بهترین ابزار برای معنا دادن به زندگی کودکان است


بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی از ساعاتی قبل به میزبانی شهر میراث جهانی یزد و پایتخت قصه‎ گویی ایران آغاز به کار کرد.

- آغاز بیست وپنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد معاون کانون پرورش فکری: قصه بهترین ابزار برای معنا دادن به زندگی کودکان است ایسنا/یزد بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی از ساعاتی قبل به میزبانی شهر میراث جهانی یزد و پایتخت قصه‎ گویی ایران آغاز به کار کرد.

این جشنواره با برپایی کارناوال عروسکی و مراسم افتتاحیه در سالن هلال احمر یزد با حضور معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، قصه گوهای منتخب بخش رقابت های این دوره از جشنواره، مسؤولان استانی و کودکان و نوجوانان یزدی آغاز شد.

در مرحله پایانی این دوره از جشنواره، 60 قصه گو از کشورهای مختلف اعم از ایران، آرژانتین، هند، آفریقای جنوبی، اسکاتلند، انگلیس، ترکیه، تانزانیا، کنیا، مالزی، اوگاندا، لبنان و فرانسه با هم رقابت خواهند کرد.

فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مراسم بیان کرد: امسال جشنواره بین المللی قصه گویی در پایتخت قصه گویی کشور برگزار می شود و این، گامی رو به جلو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون کانون پرورش فکری: قصه بهترین ابزار برای معنا دادن به زندگی کودکان است

معاون کانون پرورش فکری: قصه بهترین ابزار برای معنا دادن به زندگی کودکان است