مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-11فرهنگي

یزد میزبان بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی شد


بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی از 27 لغایت 30 آذرماه به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیده عالیه قوامی در دومین نشست برنامه ریزی و هماهنگی پیرامون برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار شد، اظهار کرد: ویژه برنامه آغازین جشنواره در قالب شادپیمایی بزرگی با حضور 800 نفر دانش آموز، قصه گویان و قصه دوستان و فعالان فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت قصه ایران افزود: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی برای دومین سال متوالی به میزبانی استان یزد از 27 لغایت 30 آذرماه برگزار می شود و برنامه های جنبی فرهنگی و شاد از جمله یزدگردی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با تاکید بر اهمیت مردمی سازی قصه و شعار با قصه لبخند بسازیم ، گفت: زنگ قصه گویی را در استان یزد با اجرای برنامه های شاد و متنوع در جشنواره بین المللی قصه گویی به صدا در می آوریم.

قوامی از حضور 60 قصه گو در مرحله پایانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و تصریح کرد: امسال شاهد مشارکت 17 هزار نفر در جشنواره قصه گویی بودیم که قصه های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی شد

یزد میزبان بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی شد