مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-30سياسي

واکنش شهردار تبریز به انتقاد آل هاشم از وضعیت ترافیک تبریز


شهردار تبریز در واکنش به انتقاد امام جمعه تبریز از وضعیت ترافیک شهر تبریز گفت: با نصب دوربین ها و گسترش فیبر نوری، کنترل ترافیک سطح شهر به صورت هوشمند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  شهردار تبریز امشب با حضور در بیت آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز که همراه با حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر عضو شورای اسلامی شهر همراه بود عملکرد 20 ماهه مدیریت شهری را تشریح کرد.

    یعقوب هوشیار در دیدار با آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به ارائه گزارش از اقدامات شهرداری در رفع نیازهای مردم و حل مشکلات آنان پرداخت.

شهردار تبریز در ابتدا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگ مسیر گشایی امتداد 42 متری انقلاب اظهار داشت: برای اینکه در زمان های بحران بتوانیم در این مناطق حضور داشته باشیم، پروژه مسیر گشایی خیابان انقلاب پروژه ای حیاتی بوده که بزرگترین مسیر گشایی نیم قرن اخیر شهر تبریز محسوب می شود.

وی افزود: اکثریت تملک صورت گرفته و برنامه ریزی مان هم بر این اساس است که تا پایان بهمن ماه موضوع تملک املاک موجود در مسیر را به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهردار تبریز به انتقاد آل هاشم از وضعیت ترافیک تبریز

واکنش شهردار تبریز به انتقاد آل هاشم از وضعیت ترافیک تبریز