مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-03اقتصادي

آغاز نام نویسی ساخت 12 جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: فراخوان صدور مجوز ساخت12 باب جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در این منطقه آغاز شد و متقاضیان از 13 آذرماه می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای دولت، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: فراخوان صدور مجوز ساخت12 باب جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در این منطقه آغاز شد و متقاضیان از 13 آذرماه می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای دولت، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: براساس مجوزهای اخذ شده 12 باب جایگاه جدید سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) در سطح منطقه زاهدان ساخته خواهد شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت 20 روز از 13 آذر ماه تا6 دیماه امسال از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی اینترنتی https://g4b.

ir ثبت نام کنند.

وی گفت: ثبت نام از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان نیست و به درخواست های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه اعتبار لازم جهت ساخت این جایگاه ها به طور کامل با سرمایه بخش خصوصی انجام خواهد شد و شرکت هیچ گونه برنامه ای برای پرداخت تسهیلات و یا واگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی ساخت 12 جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان

آغاز نام نویسی ساخت 12 جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان