مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-19حوادث

کشف 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس


رییس کل دادگستری هرمزگان از از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس خبر داد.

مجتبی قهرمانی، امروز (بیست و هشتم آذرماه)، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، افزود: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت های دریایی به محل های مورد نظر، عملیات هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای این عملیات های موفق، مأموران مرزبانی پس از گشت زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع 128 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش 41میلیارد و 400میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: سوخت های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس

کشف 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس