مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-07سياسي

ورود مجمع بسیجیان به تمام عرصه ها قابل تقدیر و ستایش است


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم ع گفت: ورود دلسوزانه بسیجیان به تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور قابل تقدیر و ستایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری صبح امروز در اجلاس مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود دلسوزانه بسیجیان به تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور قابل تقدیر و ستایش است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به تشکیل مجامع شهرستانی بسیج در تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری، افزود: این مجامع مسائل را احصا و آسیب شناسی و در همین راستا جلسات و نشست های متعددی برگزار می کنند.

وی ادامه داد: برخی از طرح های ارائه شده در مجامع شهرستانی به عنوان طرح برتر کشوری معرفی شده است.

اکبری عنوان کرد: امسال نیز طرح جهاد تبیین به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان رسید و از همین طریق به دستگاه ها ابلاغ شد و هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه امید است از این مجمع بهره کافی برده شود و بتوان آن را در سطح استان توسعه داد، گفت: اکثر طرح هایی که ارائه می شود قابل اجراست و تنها نیاز به پشتیبانی، هماهنگی و همکاری دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اظهار کرد: امیدواریم با حمایت از این طرح ها بتوان اقدامات شایسته ای در سطح استان چهارمحال و بختیاری انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجمع بسیجیان به تمام عرصه ها قابل تقدیر و ستایش است

ورود مجمع بسیجیان به تمام عرصه ها قابل تقدیر و ستایش است