مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-16سياسي

نکوداشت پزشک خیر بنام ایرانی در لاهیجان


آیین نکوداشت و رونمایی از سردیس استاد محمدصادق پیروز، چشم پزشک حاذق ایرانی، استاد برجسته اخلاق و دانشگاه و همچنین خیر بنام ایرانی در نظام سلامت در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز آیین نکوداشت و رونمایی از سردیس استاد محمدصادق پیروز، چشم پزشک حاذق ایرانی، استاد برجسته اخلاق و دانشگاه و همچنین خیر بنام ایرانی در نظام سلامت با حضور آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه لاهیجان، فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیران و مسوولان استانی و شهرستانی در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان برگزار شد.

    این آیین نکوداشت در راستای یک عمر فعالیت آموزشی، درمانی و خیرخواهانه دکتر محمد صادق پیروز که تمام عمر خود را وقف نظام سلامت و مردم کرده، برگزار شد.

  دکتر محمدصادق پیروز، استاد چشم پزشکی حاذق ایرانی متولد سال 1302 در شهرستان لاهیجان است که در سال 1319 به عنوان دانشجو وارد دانشکده پزشکی تهران شد و در سال 1325 دوره پزشکی عمومی را به پایان رساند و کار طبابت را شروع کرد.

  این استاد برجسته ایرانی در سال 1330 نفر اول آزمون دستیاری چشم پزشکی شد و زیر نظر پروفسور محمد قلی شمس این دوره را سپری کرد که هم اکنون نیز از این استاد بزرگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت پزشک خیر بنام ایرانی در لاهیجان

نکوداشت پزشک خیر بنام ایرانی در لاهیجان