مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-18فرهنگي

داستان دلتنگی های عاشقانه یک مادر که آخرین خداحافظی پسرش را ندید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، مستند «آخرین خداحافظی» روایت زندگی و رفتن بدون بازگشت شهید «صفرعلی علیزاده» از زبان مادرش «فاطمه شریعتی» است.

- داستان دلتنگی های عاشقانه یک مادر که آخرین خداحافظی پسرش را ندید کارگردان مستند آخرین خداحافظی گفت: مادر شهید صفرعلی علیزاده به دلیل آنکه نتوانست آخرین بار با پسرش خداحافظی کند، سال ها به راه آهن می رفته تا بداند پسرش روی کدام صندلی نشسته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، مستند آخرین خداحافظی روایت زندگی و رفتن بدون بازگشت شهید صفرعلی علیزاده از زبان مادرش فاطمه شریعتی است.

این مستند ساخته احسان صبوری و محصول اوج است که در جشنواره هفدهم سینما حقیقت حضور دارد.

احسان صبوری در توضیح علت ساخت و چگونگی پیدا کردن سوژه مستند آخرین خداحافظی بیان کرد: ابتدا تصمیم داشتم که یک شهید ورزشکار که ترجیحاً طرفدار استقلال باشد را پیدا کنم که از این رهگذر به تاریخچه باشگاه استقلال و تیم تاج برسم؛ بنابراین تحقیقاتم را شروع کردم و به دوستانم و مسئولان در معراج شهدای مشهد گفتم که هرکسی را در هر جایی می شناسند به من معرفی کنند.

وی ادامه داد: حدود 3 هفته بود که دنبال سوژه می گشتم و پیدا نمی کردم تا این که یکی از دوستان معراج شهدا به من آدمی را معرفی کرد که ورزشکار بوده، اما فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان دلتنگی های عاشقانه یک مادر که آخرین خداحافظی پسرش را ندید

داستان دلتنگی های عاشقانه یک مادر که آخرین خداحافظی پسرش را ندید