مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-19سياسي

پست 400 کیلوولت چهارباغ البرز سال آینده آماده بهره برداری می شود


استاندار البرز از تحقق مصوبات سفر وزیر نیرو به استان البرز خبر داد و گفت: اراده ویژه استانی و ملی برای سرعت بخشی به اجرای این مصوبات شکل گرفته و در آینده نچندان دور البرز 2 پست 400 کیلوولت دیگر خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات حوزه برق استان در تعاقب سفر وزیر نیرو به استان که روز سه شنبه 28 آذر ماه 1402 با حضور مدیرعامل برق منطقه ای تهران، البرز و قم در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر ضرورت همکاری و تعامل ویژه تمامی دستگاه ها و مدیران مربوطه در استان در مسیر اجرای پروژه ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: پس از سفر وزیر، عزم و پویایی ویژه ای در استان شکل گرفت و تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای تحقق و عملیاتی شدن پروژه ها صورت گرفته است.

  عبداللهی گفت: اکنون روند احداث پست 400 کیلوولت چهارباغ بعنوان دومین پست با این ظرفیت در استان، دنبال می شود و در این رابطه باید معارضان طی هماهنگی فرماندار این شهرستان، تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: در شهرستان اشتهارد نیز جانمایی لازم برای اجرای پست 400 کیلوولت صورت گرفته و برق منطقه ای تهران باید در کمترین زمان ممکن نسبت به آغاز عملیات اجرایی آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست 400 کیلوولت چهارباغ البرز سال آینده آماده بهره برداری می شود

پست 400 کیلوولت چهارباغ البرز سال آینده آماده بهره برداری می شود