مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-02سياسي

صنعت هسته ای نمادی از مقاومت مردم ایران است


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان جریان صنعت هسته ای را نمادی از مقاومت مردم ایران دانست و گفت: این مسیر فراز و نشیب های بسیار داشت؛ در زمان هایی گروهی تسلیم شدند و شاهد چالش هایی بودیم اما با تدابیر رهبری معظم انقلاب مقاومت شکل گرفت و در نهایت با دکترین مقاومت ما پیروز شدیم.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان جریان صنعت هسته ای را نمادی از مقاومت مردم ایران دانست و گفت: این مسیر فراز و نشیب های بسیار داشت؛ در زمان هایی گروهی تسلیم شدند و شاهد چالش هایی بودیم اما با تدابیر رهبری معظم انقلاب مقاومت شکل گرفت و در نهایت با دکترین مقاومت ما پیروز شدیم.

حسین اکبری فرد امروز 11 آذرماه در آیین افتتاح پنجاه پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای با بیان اینکه امروز جهاد علمی و مقاومت در یکی از علوم به خوبی انجام شد و شاهد آثار آن در قالب یک نمایشگاه هستیم، اظهار کرد: خون دل هایی خورده شده و شهدایی تقدیم کردیم تا امروز در این جایگاه قرار بگیریم و امیدواریم قدردان باشیم.

وی بیان کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دومین دانشگاه بزرگ جنوب کشور است که از سال 1353 کار خود را شروع کرد و امروز با حدود 14 هزار دانشجو و 600 هیئت علمی و 82 هزار دانش آموخته در بحث کادرسازی خدمات بسیاری ارائه کرده و امیدواریم بتوانیم در حوزه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هسته ای نمادی از مقاومت مردم ایران است

صنعت هسته ای نمادی از مقاومت مردم ایران است