مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:362023-12-01سياسي

امام جمعه رشت: نمایندگان مجلس خود را وامدار ثروتمندان نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در کشور و هیجانات این ایام اظهار کرد: حفظ آبروی مؤمن در آداب دینی مورد تأکید است اما دیده می شود که در ایام انتخابات گاهی مواقع برخی افراد، بی توجهی به حفظ  آبروی فرد مسلمان، فعالیت می کنند.

امام جمعه رشت با گرامیداشت روز شهادت آیت الله مدرس در تاریخ 10 آذر سال 1316 یعنی 86 سال قبل افزود: شهید مدرس نقش بی بدیلی در تاریخ ایران داشته و خدمات این 2 انسان مجاهد برای ملت، تاریخ تشیع و جامعه ایرانی ماندگار است.

فلاحتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نیز شهید مدرس را تکریم می کردند، گفت: مطالعه درخصوص تاریخ ایران بیانگر تلاش های این مجاهدان در تاریخ ایران و مقابله با استعمار است.

به گفته فلاحتی بعد از شهادت شهید مدرس، بسیاری از لوایح و طرح های خام و ذلت آور با دستور شاه نالایق در مجلس تصویب شد اما انقلاب اسلامی، رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت مردمی تبدیل کرده و اراده ملی را وارد کانون مدیریت کشور کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از هر حرکتی که منجر به ایجاد التهاب برای جامعه اسلامی می شود خودداری کرد، بیان کرد: در تمام این سال ها همواره انتخابات آزاد در این کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: نمایندگان مجلس خود را وامدار ثروتمندان نکنند

امام جمعه رشت: نمایندگان مجلس خود را وامدار ثروتمندان نکنند