مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-30بين الملل

نوزاد عجول بستان آبادی در داخل آمبولانس به دنیا آمد


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: نوزاد عجول بستان آبادی به کمک کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه شیبلی در داخل آمبولانس چشم به جهان گشود.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، وحید شادی نیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار 19 ساله در روستای نوجه ده کوه دریافت شد و بلافاصله توصیه های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس 115 به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک ترین پایگاه اورژانس یعنی پایگاه اورژانس شیبلی به محل فوریت اعزام شد.

وی گفت: کارشناسان اورژانس شیبلی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انتقال، فرایند زایمان آغاز شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک و مدیریت فرایند زایمان انجام شد و بند ناف که دور گردن نوزاد پیچیده شده بود، آزاد شد.

شادی نیا ادامه داد: نوزاد متولد شده پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی از سوی کارشناسان فوریت های پزشکی، برای تکمیل روند مراقبت های درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزاد عجول بستان آبادی در داخل آمبولانس به دنیا آمد

نوزاد عجول بستان آبادی در داخل آمبولانس به دنیا آمد