مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-04ورزشي

اعزام 2 هزار و 500 زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور


مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام اقشار مختلف بسیج این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: طبق پیش بینی ها 2 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف بسیج استان طی آذرماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

- حسین حیدری، مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعزام اقشار مختلف بسیج استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: این دوره از اردوهای راهیان نور از روزهای نخست آذرماه آغاز و تا آخر همین ماه ادامه دارد که طبق برنامه ریزی ها 2 هزار و 500 بسیجی در این بازه زمانی در حال اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند.

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این دوره در مجموع، اعزام ها در 6 دوره انجام می شود که تعداد بیشتر آنها را قشر دانش آموزان تشکیل می دهد، افزود: اردوها در بازه زمانی 4 روزه به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه از این 6 دوره سه دوره مربوط به بسیج دانش آموزی است که آخرین دوره این قشر طی دو روز آینده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، ادامه داد: همچنین قالب اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج اساتید، فرهنگیان، طلاب، پزشکی، ورزشکاران، کارگری، کارمندی، اصناف، حقوق دانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 هزار و 500 زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام 2 هزار و 500 زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور