مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 06:552023-11-30ورزشي

نتایج بامداد امروز لیگ قهرمانان اروپا: کامبک عجیب اینتر


پرونده هفته پنجم، هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری شش دیدار در گروه های A تا D و مشخص شدن چهار تیم صعودکننده دیگر به مرحله حذفی مسابقات بسته شد.

  از گروه A، بایرن مونیخ که صعودش پیش از این مسجل شده بود، در خانه مقابل کپنهاگن به تساوی بدون گل رضایت داد، اما سرگروهی اش تثبیت شد.

در جدول این گروه بایرن مونیخ 13 امتیازی و صدرنشین است، تیم های کپنهاگن و گالاتاسرای هر دو با پنج امتیاز و برحسب نتیجه بازی رودررو به ترتیب دوم و سوم هستند و منچستریونایتد چهار امتیازی هم در قعر جدول جای دارد.

  در گروه B آرسنال در یک بازی پرگل میهمان فرانسوی اش تیم لانس را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید و با این پیروزی جشن صعود گرفت.

کای هاورتز در دقیقه 13، گابریل ژسوس در دقیقه 21، بوکایو ساکا در دقیقه 23، گابریل مارتینلی در دقیقه 27، مارتین اودگارد در دقیقه 1+45 و جورجینیو در دقیقه 86 (از روی نقطه پنالتی) گل های این بازی را به ثمر رساندند.

  با این نتیجه آرسنال 12 امتیازی شد و نه تنها به مرحله بعدی راه یافت بلکه از سرگروهی اش هم مطمئن شد.

پیروزی آرسنال همچنین سبب شد که فاصله سه امتیازی آیندهوون رده دومی با لانس حفظ شود و با توجه به نتایج بهتر نماینده هلند مقابل نماینده فرانسه در بازی های رودررو، آیندهوون نیز با هشت امتیاز جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بامداد امروز لیگ قهرمانان اروپا: کامبک عجیب اینتر

نتایج بامداد امروز لیگ قهرمانان اروپا: کامبک عجیب اینتر