مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-16اقتصادي

پیگیر راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه هستیم


رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاه کرمانشاه از پیگیری راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه به منظور تامین فضای کارگاهی و صنعتی مورد نیاز واحدهای فناور و دانش بنیان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاه کرمانشاه از پیگیری راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه به منظور تامین فضای کارگاهی و صنعتی مورد نیاز واحدهای فناور و دانش بنیان خبر داد.

دکتر سیامک آزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند رو به رشد فناوری در استان، گفت: خوشبختانه علی رغم تمام چالش ها و مشکلات اقتصادی که در کشور و استان درگیر آن هستیم، حوزه فناوری روند رو به رشدی دارد و در استان شاهد افزایش درخواست پذیرش تیم ها و نوآوران جدید در پارک علم و فناوری هستیم.

وی افزود: این افزایش درخواست و استقبال برای پذیرش در مجموعه های حامی فناوری و نوآوری نشان دهنده تغییر رویکرد دانش آموختگان دانشگاهی است که در حال گذار از گرایش به سمت مشاغل دولتی به سوی راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه هستند.

وی افزود: این تغییر رویکرد و استقبال، فرصتی طلایی برای توسعه کشور و استان است و باید بتوانیم آن را به ثروت تبدیل کرده و مسیر حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را تسهیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه هستیم

پیگیر راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه هستیم