مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-09سياسي

ضرورت نظارت شورای فرهنگ عمومی بر هزینه کرد اعتبارات فرهنگی


نماینده ولی فقیه در همدان نظارت بر هزینه کرد اعتبارات فرهنگی را مهم دانست و گفت: در هزینه کردهای سطح ملی و بودجه ها باید به اولویت ها توجه کنند که گویا فرهنگ اولویت محسوب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد با بیان اینکه توجه جدی به مسئله خانواده و کودکان و نوجوانان اتفاقات مهم شورای فرهنگ عمومی است اظهار کرد: سند قرآنی استان تدوین و به شورای فرهنگ عمومی کشور نیز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تدوین سند فرهنگی استان همدان حدود دو سال طول کشید افزود: سند فرهنگی استان هم سند خوبی است ولی کار خوب پیش نرفته است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئله بحرانی فرهنگی را مطرح کرده است ادامه داد: در این مسئله اگر مسولان همراهی نکنند، اتفاقی نمی افتد و اگر جایی در عرصه فرهنگ موفق هستیم نیز مبتنی بر کار مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز آیین نامه شورای فرهنگی عمومی ابلاغ نشده است گفت: آیین نامه شورای فرهنگ عمومی آیین نامه خوبی است و اصلاحات خوبی هم اتفاق افتاده است اما متاسفانه هنوز ابلاغ نشده تا در روند اجرا قرار گیرد و دستگاه های ما بتوانند تصمیمات شورا را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت شورای فرهنگ عمومی بر هزینه کرد اعتبارات فرهنگی

ضرورت نظارت شورای فرهنگ عمومی بر هزینه کرد اعتبارات فرهنگی