مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-02اقتصادي

اضافه شدن شروط ضمن عقد به سند الکترونیکی ازدواج/ 57 هزار سند تک برگ ازدواج صادر شد


سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون، 57 هزار و 616 فقره سند الکترونیکی ازدواج صادر شده است.

- سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون، 57 هزار و 616 فقره سند الکترونیکی ازدواج صادر شده است.

صفدر کشاورز در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: از ابتدای راه اندازی سند الکترونیکی ازدواج که از دوم آبان ماه امسال انجام شد، تاکنون 57 هزار و 616 فقره سند الکترونیکی ازدواج صادر شده است.

وی درباره مشکلات فنی سند الکترونیک ازدواج گفت: مشکل شروط ضمن عقد را در این زمینه داشتیم که رفع شده است و از روز یکشنبه (12 آذرماه) نسخه گذاری جدید سامانه ثبت الکترونیکی ازدواج انجام می شود.

کشاورز افزود: در زمان راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی ازدواج در ابتدا گفته شده بود ضرورتی ندارد شروط ضمن عقد در این سند بیاید و باید اشخاص به دفترخانه مراجعه می کردند و بعضا مشکلاتی در چاپ این شروط به وجود آمده بود؛ لذا مقرر شد که در نسخه جدید سامانه، شروط ضمن عقد هم در اسناد الکترونیکی گنجانده شود.

وی تصریح کرد: یک بخش در سند الکترونیکی ازدواج مربوط به شروط ضمن عقد است و در سامانه قبلی ثبت الکترونیکی ازدواج این شروط درج نمی شد و این شروط 12 گانه ضمن عقد در نسخه نکاحیه چاپی و دفترچه ای بود و الکترونیکی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن شروط ضمن عقد به سند الکترونیکی ازدواج/ 57 هزار سند تک برگ ازدواج صادر شد

اضافه شدن شروط ضمن عقد به سند الکترونیکی ازدواج/ 57 هزار سند تک برگ ازدواج صادر شد