مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-18سياسي

رقابت کشورهای مسلمان برای بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی (ص) برای حل مسائل


مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی (ص)، گفت: کشورهای عربستان، هند، ترکیه و عمان از این ظرفیت برای ارتقای حل مسائل بهره های زیادی برده اند.

- رقابت کشورهای مسلمان برای بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی (ص) برای حل مسائل مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی (ص)، گفت: کشورهای عربستان، هند، ترکیه و عمان از این ظرفیت برای ارتقای حل مسائل بهره های زیادی برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عمرانی امروز در نشست خبری نخستین فراخوان پروژه های مشترک و گرنت های بین المللی ستادهای توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی(ص)، افزود: بنیاد علم مصطفی(ص) به عنوان یک مجموعه مردم نهاد در زیست بوم کشور تلاش دارد تا این همکاری ها را ارتقاء دهد.

وی افزود: جایزه مصطفی (ص) متعلق به جهان اسلام است و لازم است تا مجموعه های داخلی برای همکاری با این کشورها فعال تر عمل کنند و این همان اتفاقی است که در دوره اخیر اعطای جایزه مصطفی (ص) در اصفهان رخ داده است و می تواند به عنوان الگویی برای سایر مجموعه ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کشورهای مسلمان برای بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی (ص) برای حل مسائل

رقابت کشورهای مسلمان برای بهره گیری از ظرفیت جایزه مصطفی (ص) برای حل مسائل