مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-02اجتماعي

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در مدارس زنجان


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر لزوم گسترش فعالیت های قرآنی، عترت و نماز در مدارس زنجان گفت: تقویت زمینه های معنوی و باورهای دینی و قرآنی در بین دانش آموزان از مهم ترین اهداف ترسیم شده در هفته قرآن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم  آغاز هفته قرآن، عترت و نماز اظهار داشت: تقویت زمینه های معنوی و باورهای دینی و قرآنی در بین دانش آموزان  از مهم ترین اهداف ترسیم شده در هفته قرآن، عترت و نماز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این هفته برنامه های مختلفی برگزار و اجرا می شود، تاکید کرد: باید فضا را برای دانش آموزانی که از برنامه های قرآنی استقبال می کنند و راغب به فعالیت در حوزه نماز و قرآن و عترت هستند را در مدارس گسترش بدهیم.

وی با بیان اینکه مربیان پرورشی و مدیران مدارس باید بیش ازپیش درصدد فراهم کردن این فضا باشند، ادامه داد: خیلی از اولیا دانش آموزان پیگیر این هستند که فرزندانشان در مسیر قرآنی باشند و این فضا در آموزش وپرورش فراهم می شود.

اسماعیلی ضمن  قدردانی از معاونت پرورشی این اداره کل گفت: از 11 تا 17 آذر به با عنوان هفته قرآن، عترت و نماز نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در مدارس زنجان

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در مدارس زنجان