مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-01حوادث

انهدام باند سارقان مسلح در زاهدان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه، بالغ بر 6 میلیارد ریال طلا و جواهرات، یک قبضه سلاح کمری خبر داد.

- سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت های به وجود آمده مراتب در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اشاره به تشدید اقدامات انتظامی در این راستا گفت: در شامگاه گذشته تیم های مستقر در ایست و بازرسی، چند نفر از سارقان که قصد انتقال یک دستگاه خودروی مسروقه به خارج از شهر زاهدان را داشتند مورد شناسایی قرار گرفتند و با درایت و توانمندی ماموران انتظامی در این عملیات خودرو در یک درگیری مسلحانه توسط ماموران انتظامی توقیف و اعضای اصلی این باند نیز دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه، بالغ بر 6 میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقت شده از یک واحد مسکونی، 6 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح کمری، 2 عدد فشنگ جنگی، یک تیغه سلاح سرد (قمه)، یک عدد شوکر برقی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح در زاهدان

انهدام باند سارقان مسلح در زاهدان